MÜŞTERİ İLETİŞİM FORMU

KULAĞIMIZ SİZDE

GÖRÜŞLERİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİ

En az 2 karakter girmelisiniz

Bu alan zorunludur

Bu alan zorunludur

Bu alan zorunludur.

Yanlış telefon formatı

Bu alan zorunludur

Bu alan zorunludur

Bu alan zorunludur

Bu alan zorunludur

Şikayetlerin Ele Alınması Süreci

Müşterilerimiz kendilerine sunulan erişim kanalları üzerinden diledikleri şekilde bizimle iletişme geçip şikayetlerini iletebilirler.

  • Şikayet ve öneriler müşterilerimizden telefon, faks, email, bildirim formu, yüz yüze, web sitesi vb. kanallar ile alınır.
  • Telefonla, Yüzyüze alınan şikayetlere hemen; ücretsiz müşteri hattı, mail vb. ile alınan şikayetlere 48 saat içerisinde müşterimizin tercih ettiği iletişim yöntemleri kullanılarak şikayetin alındığına dair geri dönüş yapılır. Mesai saatleri dışında olması halinde ise, takip eden iş günü içinde bilgilendirme yapılır.
  • Şirketimiz çalışanları çözüm sürecinde objektiflik kriterlerini göz önünde bulundurur.
  • Şikayetlerin ele alınmasında önyargısız ve adil davranılır.
  • Şikayet konusu ile ilgili gerçeklerin ortaya çıkarılmasında bütünlüğe özen gösterilir, tüm taraf olan kişiler dikkate alınır.