Müşterilerimiz kendilerine sunulan erişim kanalları üzerinden diledikleri şekilde bizimle iletişme geçip
şikayetlerini iletebilirler.
- Şikayet ve öneriler müşterilerimizden telefon, faks, email, bildirim formu, yüz yüze, web
sitesi vb. kanallar ile alınır.
- Telefonla, Yüzyüze alınan şikayetlere hemen; ücretsiz müşteri hattı, mail vb. ile alınan
şikayetlere 48 saat içerisinde müşterimizin tercih ettiği iletişim yöntemleri kullanılarak şikayetin
alındığına dair geri dönüş yapılır. Mesai saatleri dışında olması halinde ise, takip eden iş günü içinde
bilgilendirme yapılır.
- Şirketimiz çalışanları çözüm sürecinde objektiflik kriterlerini göz önünde bulundurur.
- Şikayetlerin ele alınmasında önyargısız ve adil davranılır.
- Şikayet konusu ile ilgili gerçeklerin ortaya çıkarılmasında bütünlüğe özen gösterilir, tüm
taraf olan kişiler dikkate alınır.